Mingguan wanita - 17/4/2013

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Majalah Wanita 

Kalian ada baca tak majalah wanita bilangan 1507 (5-11 Oktober 2012).  Kalau ada yang terbaca mungkin tak perasan komen saya telah masuk dalam ruangan isu; tinjauan orang ramai. Topik yang diperkatakan dalam ruangan tersebut ialah tentang media sosial punca belia terjebak gaya hidup tidak sihat.





Pada mulanya saya tak sangka jawapan yang saya utarakan pada kak Masayu Ahmad dipilih untuk disiarkan dalam majalah tersebut. Sebenarnya untuk pengetahuan kalian saya memang amat jarang sekali membeli majalah. Kebetulan adik rakan adik saya ada bertanyakan tentang komen saya yang telah tersiar, pulang kerja saya bergegas ke kedai untuk mencari majalah ini.  Nasib baik masih ada kerana hampir ke semua kedai yang saya pergi telah habis dijual. Dapatlah saya simpan untuk dijadikan kenang-kenangan.



Comments

Popular Posts