Baucer Buku - 9/4/2013

Teks : Anys Idayu Zakaria

Januari yang lepas UTM telah mengedarkan baucer buku. Gembira bukan main hati saya sebab baucer tersebut telah bertambah nilainya, sekarang berjumlah rm250. Dalam hati sudah berangan nak beli pelbagai jenis buku.

Ini lah hasil belian buku di Harris, Jusco. Dengan belanja sebanyak RM 250 saya dapat semula baucer daripada kedai buku tersebut sebanyak RM 50. Baucer yang dapat ini masih belum sempat digunakan lagi. Masing-masing dapat bahagian; kakak Syahiera beli buku cerita, buku latihan dan alat tulis. En suami pula membeli buku agama tentang alam kubur. Saya belikan mak mertua buku masakan, upah menjaga baby Raisha.

Sekarang saya sedang membaca buku rahsia solat dhuha. Usai membaca nanti saya akan kongsikan bersama.

Comments

Popular Posts