Sebarkan Persahabatan di FB

Tek : Anys Idayu Zakaria 

Perkenalan dengan Kak Masayu Ahmad yang secara tiba-tiba kerana aku sedang mencari peluang menjalankan bisnes online, masih berpanjangan hingga kini. Hampir 6 tahun. Aku kutip kata semangat melalui penulisan beliau.

Ketika aku perlukan seseorang, sebagai bahu sebelah untuk aku berkongsi sedikit luahan untuk melepaskan kelegaan rupanya beliau jugalah yang aku pilih. Bukanlah niat untuk berkongsi masalah. Tapi beliau sendiri akhirnya perasaan aku sedang dilanda keresahan. Hanya kerana aku tidak aktif berFB beberapa hari. Katanya, aku yang kuat semangat, sentiasa bermotivasi tiba-tiba senyap pasti ada sesuatu yang melanda. Benar sekali telahan beliau. Orang kata, kawan ketawa memang mudah dicari. Kawan menangis, sendiri. 

Kalian rasa dilanda resah, stress, kurang motivasi bacalah kisah perkongsian beliau di blog, FB atau di ruangan penulisan beliau dalam Majalah Mingguan Wanita. Insya Allah kalian pasti akan terinspirasi dengan setiap bait tulisan beliau.

Apa kata kalian add atau follow beliau di FB. Follow rapat-rapat tau. Kalian tak akan rugi malah untung berganda kerana dapat baca pelbagai kisah perkongsian dan motivasi dari beliau.

#kempenSilaturrahimKawanFb Ayuh sebarkan persahabatan dengan rakan FB.
.
Anys Idayu Zakaria (Aiz)
PA Unit Silaturrahim

Comments

Popular Posts