GSL Best Friends

Teks : Anys Idayu Zakaria 

Kelmarin saya dah post entri pertukaran sahabat GSLBF suzzana Salehan. Pagi ni saya post semula status yang di up oleh suzzana di wall beliau tentang saya ya hehehhe



Saya kenali dunia gsl dari sepupu saya Mardziah Marjohan dia yang memperkenalkan saya dengan sahabat baru saya Anys Idayu Zakaria a.k.a AIZ. Mengenali wanita hebat ini saya belajar tentang ilmu online.. Alhamdulillah 😍😘

Untuk yang baru nak menapak dalam dunia business online boleh la berkenalan dengan sahabat hebat saya beliau akan guide andauntuk servis khas untuk MULA BISNES ONLINE 

# Kelas online blog khas untuk mereka yang nak belajar menggunakan blog sebagai medium pemasaran, dan sebagai kedai online yang mudah dijejak di carian google.

# Kelas GSL khas untuk mereka yang nak belajar branding di FB, belajar bernetworking bersama lebih ramai usahawan online

Bagi yang tiada produk, dan sangat-sangat berminat untuk belajar bisnes online AIZ bagi bonus DROPSHIP BUKU. Bahan bacaan bermotivasi.

jom apa lagi add sahabat saya dan mulakan langkah anda untuk menjadi usahawan
‪#‎gslxchange‬
‪#‎gslp‬
‪#‎gslcity‬



Memang best tugasa berkenal kenalan dengan rakan baru ni, dapat tambah lagi networking kita, dapat bertukar fikiran mungkin boleh jadi mentor mentee juga ya. 

Sebenarnya konsep tugasan ini bertujuan untuk kita membantu up dan promo bisnes rakan-rakan di fb kita selain untuk kita bertukar-tukar pendapat. Kita buka pintu rezeki rakan kita, Insya Allah, Allah deraskan lagi rezeki kita kan. 

Comments

Popular Posts