Sinar Kebahagiaan

Teks : Anys Idayu Zakaria 


Jangan pernah menyesal kerana mengenali seseorang dalam hidupmu. Kerana orang yang buruk akan memberimu pengalaman. Orang yang jahat memberimu pelajaran. Orang yang baik memberimu kebahagiaan.

Alhamdulillah hampir 4bulan berlalu. Tapi dalam tempoh ni banyak sungguh dugaan yang saya perlu hadapi. Kerenah nak membesarkan anak-anak seorang diri, mereka baru nak sesuaikan diri. Alhamdulillah dah makin baik sekarang. Moga Allah permudahkan urusan saya membesarkan anak-anak walaupun tanpa papa mereka :)

Belum lagi kelakuan si dia yang masih tak henti-henti menagih harapan. Saya masih belum kuat untuk melupakan kisah-kisah silam bersama dia walaupun saya sudah memaafkan segala kelakuannya.

Ya Allah berilah saya satu kekuatan supaya masa silam tu hanya tinggal kenangan tanpa perlu diimbas semula.

Semoga ada sinar kebahagiaan menanti. Moga Allah permudah Assalamualaikum, god nit. Jangan lupa bangun sahur tau heheh

Comments

Popular Posts