Kepentingan Like di facebook

Teks : Anys Idayu Zakaria 

 
Kenapa pentingnya LIKE DAN KOMEN di status Fasebook kita?
.
Lama dah saya tau ni, sebelum join GROUP SUPPORT LIKE.
Bila ada orang komen atau like status kita, ayat mudahnya status kita tu nanti akan diviralkan lagi dan lagi.

Maknanya lebih ramai la rakan-rakan fasebook lain yang boleh tengok status kita
.
Tapi masalahnya, sebelum join GSL saya memang tak tau macam mana cara nak dapat LIKE dan KOMEN ni.

Tak kan kita nak paksa-paksa pi pm orang lain suruh komen dan like status kita pulak, iya dak...
.
Alhamdulillah rupanya bila join GSL membantu selesaikan masalah saya

Yaeayyy memang happy. Selain dapat support daripada rakan-rakan, saya dapat tambah lagi ramai rakan positif
.

Tak caya, ce baca ni yang belum join pun kata happy tau 

"Zue Jaafar Usahawan tq cikgu Anys Idayu Zakaria...dah buat..dan akan cuba apply..belum masuk group abam dah terasa aura ilmunya..hehe"
.
Nampak tak?
.
Ada yang nak belajar cara mudah dapat BANYAK LIKE DI FB boleh sertai GROUP SUPPORT LIKE (GSL) BATCH TEH ya, kami sudah buka pendaftaran ;)

Boleh hubungi saya untuk daftar. Cepat-cepat bertindak kerana pendaftaran tersangat laju

Comments

Popular Posts