Mula Bisnes Online



Pakej menarik 2015, khas untuk semua yang baru nak mula berbisnes dan belajar menulis di blog secara konsisten. Belajar bagaimana nak jadikan blog sebagai medium perkongsian untuk pembaca dan bakal pembeli.

Kelas blog mula bisnes + kelas asas blog penulisan (2 kelas serentak)

* yuran RM 300 (daftar kelas blog mula bisnes dan penulisan)

* Bonus 5 ebook (ebook belajar asas blog - ebook rujukan utama membina blog, ebook super wahm supermom perkongsian kisah sebenar wahm yang mula bekerja dari rumah, ebook panduan mula bisnes butik - panduan untuk membuka butik, ebook 101 idea home based bisnes cari idea untuk memulakan bisnes secara online dan panduan sebelum memulakan dan ebook rahsia khidmat pelanggan - bagaimana kita berurusan dengan pelanggan)

* Bonus beriklan di soho directory 2 tahun (http://sohodirectory.blogspot.com) - pautan tapak iklan usahawan online dan offline, yang dipromosikan oleh lebih 900 pautan blogger ABDR

* Lebih menarik, bagi yang tiada produk boleh terus daftar sebagai dropship ABDR (Boleh pilih produk makanan, atau makanan sunnah, atau produk islamik)

* Lebih menarik, boleh terus jadi Pengurus Online ABDR apabila telah selesai siapkan blog.

* Tiada yuran berkali-kali, hanya sekali yuran boleh terus mula belajar. Masa belajar sangat fleksibel ikut masa sendiri. Tiada limit masa. Belajar dan terus boleh mula menjana pendapatan melalui blog dan facebook.

Bagi yang sudah sedia untuk bermula, boleh mula daftar hari ini. Kita belajar hasilkan blog kedai online, dan belajar menulis dengan konsisten di blog.

Pendaftaran boleh terus melalui saya Anys Idayu Zakaria

Comments

Popular Posts