Selamat Datang Disember

Tek : Anys Idayu Hj Zakaria

Selamat datang Disember
Bulan terakhir 2014.

Pejam celik, sekejapan sangat masa berjalan, kita tak rasa sedar-sedar sudah menghampiri hari baru, bulan baru, tahun baru 2015.

Hidup sememangnya banyak pilihan. Hanya kita sahaja perlu bijak samada untuk memilih pilihan yang tepat, atau masih melihat kejayaan orang lain. Kita masih ada masa untuk bertindak, walaupun saat-saat akhir, ketika orang lain telah mengecap kejayaan. Masa tidak pernah terlambat. Hanya kita yang berhak menentukan kehidupan dan kejayaan masa hadapan kita.

Alhamdulillah, masih lagi meneruskan misi untuk tahun 2014, mahu membantu lebih ramai suri yang mahu memulakan bisnes secara online, dengan hanya modal paling minima, dan tanpa perlu susah payah untuk keluar rumah.

Dengan impian tahun ini saya mesti bantu 100 orang protege yang mahu memulakan bisnes secara atas talian, hanya menggunakan blog sebagai medium untuk mula berkongsi, mula memperkenalkan diri pada pembaca dan bakal pelanggan.

89 pelajar sudah saya bimbing dalam kelas online blog ABDR untuk tahun 2014. Dengan bergabung bersama kami di Akademi bekerja di rumah, Insya Allah saya boleh bantu lebih ramai lagi suri yang mahu bermula.

Mungkin kalian antara yang akan dibimbing bersama keluarga besar ABDR. Jom mulakan satu perubahan untuk melihat kejayaan masa akan datang.

Mahu jadi protege saya untuk bulan Disember ini, kami terima pendaftaran ke kelas online blog ABDR setiap hari. Mula daftar hari ini!!!


Anys Idayu Zakaria
Guru Online ABDR
www.anysidayu.blogspot.com

Comments

Popular Posts