4 Bulan terakhir

Teks : Anys Idayu Zakaria


Ogos bakal berlalu, berbaki lebih kurang 4 bulan menginjak ke tahun baru. macam mana yang bercita-cita untuk bekerja dari rumah, ada bisnes sendiri. Sudah mula bertindak. Jika belum, inilah masa yang sesuai kerana musim perayaan juga sudah berlalu. Kumpul semula azam dan laburkan sedikit modal untuk mempertingkatkan diri dan menambah ilmu pula. Perbetulkan semula niat dan matlamat kita. Jom sama-sama kita belajar.
 
Insya Allah, Sebagai guru online, kami mahu membantu surirumah yang lain bermula. Tidak kira secara sambilan atau sepenuh masa. Moga niat ini Allah panjangkan sebagai pendapatan pasif. Blog yang bermanfaat seperti juga menyebarkan mutiara ilmu untuk lebih ramai mendapat manfaat, Jika kita meninggal kelak, semoga Allah ampunkan kita, moga dapat membantu kita di alam sana, menyebar luaskan ilmu-ilmu yang baik secara online.
 
sertai kami Alumni Penulis Dari Rumah. Menawarkan kelas berikut
1. Kelas asas blog dan penulisan
-Sesuai bagi kalian yang ingin berkongsi pengalaman dan kepakaran. Bina rangkaian sendiri dan follower tegar. Setiap orang sudah ada keunikan masing-masing, serlahkan bakat ini melalui blog. Tidak tahu menulis kami akan pandu melalui teknik yang mudah.
2. Kelas asas blog dan fan page (bisnes)
Bagi yang masih zero untuk memulakan bisnes online, ami sedai membantu menunjukkan jalan. Jika sudah ada produk, masanya untuk promo. Jika tidak ada kami sediakan. Bermula sekarang, tidak terlambat untuk realisasikan impian 2013
Untuk pendaftaran, hubungi saya :
Sms/ watsapp : 017-7912993

Comments

Popular Posts