Monday, 17 October 2016

Belajar Membina Blog Bisnes

Teks : Anys Idayu Zakaria 

Ini contoh Blog Bisnes, kelas online ya. Pemilik Diari Bisnes Wanee Asaari http://nursyazwanimohdasaari.blogspot.my/. Dalam tempoh 2 hari sahaja beliau sudah selesai 16 langkah tugasan yang diberikan. Tinggal hanya perlu konsisten menulis sahaja. Siapa kata kelas online ambil masa lama. Jika betul-betul fokus dan mahu, mesti bolehkan.

Di Akademi bekerja di rumah, kami memberi landasan awal bagaimana mahu memperkenalkan diri dan bisnes di internet.Membantu mereka yang tidak tahu asas membina blog seperti email, buat blog, menulis secara konsisten, tulis apa yang pembaca suka baca. Bukan kita tulis syok sendiri. Tulis dan berkongsi kerana ilmu itu akan membawa manfaat kepada orang ramai. Dapat berkenalan dengan lebih ramai usahawan online bersama alumni ABDR. Meluaskan jaringan social, membina jaringan perniagaan.

Belajar membina tapak pembaca sendiri melalui tulisan di blog. Jika betul caranya pembaca itulah yang bertukar sebagai pelanggan. Ia tak akan jadi jika kita hanya menulis tenggelam timbul, sekejap ada sekejap hilang. Menulis ikut mood, tidak foKus dan tidak bersemangat. 


Ada yang mahu belajar 16 langkah mudah ini, kami masih buka pendaftaran kelas blog online berbaki 6 kosong sahaja lagi untuk Oktober. Pendaftaran Oktober akan mendapat SEBUAH BUKU MINI BCK PERCUMA. 

Kami akan adakan KELAS ASAS BLOG DI SABAH pada 19 November ini. Orang-orang Sabah, jom sertai kami. 



Untuk pendaftaran mana-mana kelas, boleh hubungi saya ya. 

Whatsapp : 017-7912993 (Anies) 
#teamabdr #kelasblogabdr